Khamis, 21 Ogos 2008

Asal Usul Poohbeby



Hye sume...Nama aku ialah Poohbeby..


Kenapa poohbeby?hehe..sbnrnye aku mmg minat giler ngn pooh ni..dari beg aku yg blaja dl (skg dh buruk), aku pkai jenama n gmbr pooh, selipar dok dlm umh pn aku gn pooh, dompet kecik pn aku gn pooh.. screen saver kat kom aku pn aku ltk gmbr pooh tau..aku suke sbb cute sgt2 cm aku..muahaa..


Biala apa org nk ckp,perngai budk2 ke apakan..lantakla..


Hari ni ari 1st day aku cb bendalah ni..sj je nk main2 sementara ada ms n peluang ni..aku mmg suka gak merepek2 n bercerita..hehe..
Utk pengetahuan sume, skg aku tgh kje n curi2 pkai tenet kt opis ni..aku dh bosn sgt2..
Alamak, dh melalutlak eh..aku nk cite psl asal poohbeby ni..hehe..nntla..kalo ada ms aku update gmbr aku..skg ni pn gn tenet curi2..
k salam perkenalan sume..
"Saya Budak Baru Belajar, Kalau Salah Tolong Tunjukkan"

1 ulasan:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

wah..ok dah tu...nnti busu ajar camne nak cantikkan lagi blog...senang je..tahniah sbb dah berjaya ada blog sendiri...lepas ni boleh merepek lebih2 kat sini hehehe...